10:30 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امانوئل ماکرون

رهبران اروپایی به ترامپ: برای تلافی آماده باش
پایگاه خبری راد: تا چند هفته قبل به نظر می‌رسید جنگ تجاری میان آمریکا در برابر متحدانش مانند استرالیا، کانادا و اتحادیه اروپا پیش از این‌که آغاز شود، به پایان رسیده است.
اعتراض بازنشستگان فرانسوی به قوانین مالیاتی جدید
پایگاه خبری راد: هزاران بازنشسته فرانسوی در پاریس و سایر شهرهای فرانسه در اعتراض به اخذ مالیات بالاتر از آن ها برای هزینه های تامین اجتماعی راهپیمایی کردند.
دور جدید خصوصی‌سازی در فرانسه
پایگاه خبری راد: دولت فرانسه آماده می‌شود بخش دیگری از دارایی‌های خود را واگذار کند تا هزینه مورد نیاز صندوق نوآوری این کشور تامین شود.
هواپیماهای ایرباس؛ در صف تحویل به چین
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که چین تعداد زیادی از هواپیماهایی که به شرکت هواپیماسازی ایرباس سفارش داده بوده را هنوز تحویل نگرفته است.
خوش‌بینی فرانسه به رشد اقتصادی بالاتر در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی فرانسه گفت رشد اقتصادی این کشور برای امسال احتمالا فراتر از پیش‌بینی‌های دولت خواهد بود.
تمدید حکم دبیرکلی استولتنبرگ در ناتو تا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: اعضای ائتلاف ناتو حکم انتصاب "ینس استولتنبرگ" به عنوان دبیرکل این ائتلاف نظامی را تا اواخر سال ۲۰۲۰ تمدید کرده و در وضعیتی که کمتر سابقه داشته به او اجازه داد برای مدت شش سال دبیرکلی این ائتلاف باشد.
درخشش اقتصاد حوزه یورو در سال آشوب سیاسی
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه وقایع اخیر کاتالان اسپانیا یادآور این حقیقت است که ریسک‌های سیاسی به قوت خود باقی مانده‌اند، اما امسال برای اقتصاد منطقه یورو خوب بوده است.
فیس‌بوک: برای مقابله با تروریسم همکاری می‌کنیم
پایگاه خبری راد: پس از فشار و تهدید بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، سرانجام فیس بوک به همکاری با این کشورها در راستای مقابله با تروریسم و اقدامات مداخله جویانه امنیتی اذعان کرد.
رئیس جمهور فرانسه با پرچمدار DS به استقبال مردم فرانسه رفت+عکس
پایگاه خبری راد: امانوئل ماکرون به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد و به تازگی با پرچمدار جدید DS یعنی DS 7 به استقبال مردم رفته است.
صفحه قبل | صفحه بعد